Wednesday, February 25, 2009

its cloudy

一个人坐在图书馆的角落
望着电脑
脑袋一片空白
看着我们的照片
画面一点一滴的浮现在眼前
泪水慢慢的淋湿了键盘
好希望时间可以停留在那时候
我。。不喜欢现在的我们
我们。。怎么了??

我们的话不多
一天说不上10句话
一天不到5封的讯息
电话和讯息都只有“嗯”来带过
可能你没察觉到你是多么彻底的忽略了我
我们就好像回到当初刚认识的时候
变的陌生了
感情好像开始疏远了
你能受得了这样子的我们
可是你有没有想过我??
你要我撑到明年6月
只能说我已经很努力的撑着了
我不知我到底还能撑多久
我的心就像天上的云朵
装满了水滴。。闷闷的
何时会撑不住。。滴下水
我自己也不知道
我。。很不开心很难受
你知道吗??

昨天是我们在一起的第5个月
我知道你不记得了
没怪你
传了满满3页的简讯给你
你却只回了“嗯。。拜拜。。爱你”
我的心就像被打进冷宫里
你过了2个小时才打电话给我
会不会太迟了一点??
你还能跟我说笑。。可是我却一点也笑不出来
伤口慢慢的增加。。很难麽的去了



p/s: iloveyou.imissyou

5 comments:

Anonymous said...

傻傻的。。
你知道我是想着你的啊
只是,为了我们的将来
我必须狠狠很努力

对不起呼列了你
我爱你
真的

Anonymous said...

sab dun owez hide in library...there's no point sitting in front of ur laptop keep waiting although u know he's not going to online n thinkin of unnecessary things..u know we all care bout u alot..so dun make us worry ok..spend ur time with us..DUN STAY STUCKED IN LIB ANYMORE...BREAKS WIT US..LUNCH WIT US..THERE'S MANY MORE THINGS TO DO N TO GO RATHER THAN LIB LIB LIB EVERYDAY = =

allan..finally u response..perhaps u should really think wisely...is it worthwhile doing like this..like wad sab say..maybe u can reli stand d way it is now..but hav u ever think of sab???honestly we're all seeing bad signs if u really want to continue like this..no offence

Anonymous said...

sab..be strong.i know u can do it..has been such a long time since we last chat..i know u can make it.distance love is always harder, but it came out to be good at the end if u can sustain. always beside u~! add oil and be happy

Anonymous said...

miss..i love you

Anonymous said...

waaaaaaaa =.= another emo post...but luckily this was d week b4..finally u start to SMILE again =.=